Profesjonalne łącza dostępowe, transmisja danych, outsourcing usług IT
Sieć światłowodowa
Usługi świadczymy w oparciu o nowoczesną sieć światłowodową.
Usługi dla domu
Dostęp do Internetu, telefonia VoIP, bezprzewodowa sieć domowa
Kolejny kanał komunikacyjny - zgłoszenia przez SMS
wtorek, 20 lutego 2018 15:31
Z przyjemnością informujemy, że po całodobowym Telefonicznym Centrum Zgłoszeń uruchomiliśmy nowy kanał komunikacji – SMSy. Od dziś możecie Państwo dokonywać zgłoszeń, wysyłając SMS na numer 533 387 600. Okazjonalnie będą też Państwo dostawać z tego numeru powiadomienia.
Telefoniczne Centrum Zgłoszeń - działamy przez całą dobę!
środa, 15 listopada 2017 12:58
Szanowni Klienci!
Już od dziś możecie kontaktować się z nami przez całą dobę - 7 dni w tygodniu. W godzinach pracy Biura Obsługi Klientów (8:30 - 16:30 od poniedziałku do piątku) kontakt z nami jest możliwy osobiście lub pod numerem telefonu 81 475 3000. Poza godzinami pracy Biura pod tym samym numerem dostępne jest Telefoniczne Centrum Zgłoszeń. Informacje i zgłoszenia przekazane za pomocą Centrum Zgłoszeń będą rozpatrywane podczas dyżuru administratora sieci lub w czasie pracy BOK.
Zmiana numerów rachunków bankowych od 1.11.2017
poniedziałek, 30 października 2017 11:32
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w ramach rozszerzenia współpracy z Bankiem Spółdzielczym w Lubartowie zdecydowaliśmy się przenieść wpłaty za usługi do naszego lokalnego Banku. W związku z tym, od 1.11.2017 zmieniamy numery rachunków do wpłat.
Tak jak dotychczas, każdy nasz Klient będzie miał przypisany indywidualny numer rachunku bankowego.
Nowy numer rachunku odnajdą Państwo na fakturach wystawionych od 1.11.2017 a także w informacjach o Abonencie po zalogowaniu do elektronicznego Biura Obsługi Klienta na stronie https://ebok.interduo.pl